S110
Tato Silvia se prodávala v Severní Americe jako Datsun 200SX a Mexiku jako Datsun Sakura, se vyráběla jako 2-dveřové kupé s pevnou střechou a 3-dvéřový hatchback, byl jednoznačně progresivní v tom, že byl původně určen s použití rotačního motour,který byl navržen a postaven Nissanem. Výsledná jednotka byla poměrně nespolehlivá. Tento vůz byl přepracován krátce poté, co bylo upuštěno od Wankelova motoru a byl nahrazen konvenčním pístovým motorem vyvinutý z nových Z-řady motorů. Jednalo se o Z20 a přeplňovaný a vstřikovaného paliva Z18ET. V USA a Kanady na 200SX měl Z20E s H165 a od 1982-1983 měla Z22E motor s H190.
|
|
||||||||||||
| Rozměry,hmotnost | ||||||||||||
|
||||||||||||
| Pohon,nápravy | ||||||||||||
|
||||||||||||
| Model,motor | ||||||||||||
|

.jpg)
.jpg)
.jpg)

Nissan Silvia (S110) 2-dveře coupe Nissan Gazelle 3-dveře hatchback |
|
| Rok |
1979–1983 |
|---|---|
| Umístění |
Motor ve předu, pohon zadních kol |
| Motory | |
| Převodovka |
3-speed automatic 5-speed manual |
| Rozvor |
2,400 mm (94 in) |
| Přehledná datová tabulka vývoje: S10⇒⇒S15 | |

S110
