S13
3. 6. 2009
Silvia S13, který byl zaveden v polovině-1988 pro rok 1989 model, byl nesmírně populární v Japonsku. Silvia jméno se již používá pro export modelů, nicméně, evropské modely jsou dnes známy jako 200SX. Po průmyslu trendů, Silvia S13 má pevné světlomety. Projektor optiky byla nabízena jako volitelná. Silvia V fastback byl zrušen a nahrazen novým modelem sdílení S platformou je Nissan 180SX. V 180SX pokračovala pomocí pop-up světlomety. A kabriolet byl krátce nabízen brzy po zahájení výroby, ale ten nikdy nebyl populární, snad v důsledku vysokých nákladů (3,25 milionu jenu v roce 1988), pohotovostní hmotnost těžší a podvozek flex. V roce 1990 HICAS-II bylo aktualizováno a přejmenován SuperHICAS. S13 se také vyráběla s viskózním-typem omezeného prokluzu diferenciálu u některých modelů.
S13 | ||||||
Rozměry | ||||||
|
Nissan Silvia (S13) | |
Rok | 1988–1993 |
---|---|
Karoserie |
2-dveřové cupé |
Pohon | Zadních kol |
Motory | 1.8 L DOHC-I4 (CA18DE) 1.8 L DOHC Turbo-I4 (CA18DET) 2.0 L DOHC-I4 (SR20DE), 140 PS 2.0 L DOHC Turbo-I4 (SR20DET), 205 PS |
Převodovka | 5-Speed Manual Transmission 3-Speed Automaticwith overdrive |
Rozvor | 97.4 in (2475 mm) |
Pohotovostní hmotnost | 2450-2675 lb (1110-1210 kg) |
Přehledná datová tabulka vývoje: S10⇒⇒S15 | |