S14
S14 Silvia debutoval v Japonsku na konci roku 1993. Byla nižší a širší než S13. Nové zaokrouhlení stylingu přispěla k iluzi daleko větší nárůstu velikosti, než je ve skutečnosti. Rozvor a rozchod byly zvětšeny, což vede k mírně lepší stabilitě. Silvia S14 K obdrželi novou verzi motoru SR20DET, chlouba díky provádění změn Nissanu-systém proměnného časování ventilů, VTC a větší turbodmychadla T28. Fascias a jiné venkovní trimem kusy byly také revidovány. Turbodmychadlo má nyní účinnější kuličková ložiska. Tato aktualizovaná verze lidově známá jako kouki nebo nadšenci jako CS14. Toto auto bylo prodáváno jako druhá generace 240SX v Severní Americe, od 1995-1998. Konečný model roku S14 produkce na všech trzích byla 2000.
S14 | ||||||||
Rozměry | ||||||||
|
Nissan Silvia (S14)
|
|
Rok | 1994-1998 |
---|---|
Karoserie |
2-dveřové coupe |
Pohon | Zadních kol |
Motory | 2.0 L DOHC-I4 (SR20DE), 160-165 PS 2.0 L DOHC Turbo-I4 (SR20DET), 225-250 PS |
Převodovka | 5-Speed Manual Transmission 4-Speed Automatic |
Rozvor | 2525 mm (99.4 in) |
Přehledná datová tabulka vývoje: S10⇒⇒S15 | |