P10
Primera řady P10 značená ve Spojených státech jako Infiniti G20 byl vstup luxusních automobilů let 1990-2000. G20 byla nabízena s vyšším standardním vybavením. G20 známá jako: HP10 (P10) vyráběná v letech 1991 - 1996, a HP11 (P11) vyráběná v letech 1999 až 2002. Všechny G20s byly s pohonem předních-kol a byly vyráběny v Oppama, Japonsku. P10 figurovala na prvním použití Nissanu multi-spojení na přední nápravě, s nezávislým MacPHERSON na zadní. Standard je s 5-rychlostní manuální převodovkou. Byla možnost i automatická převodovka, kožený interiér, skla moonroof, a Touring balíček (označený G20t) který byl zaveden v roce 1994 a vybavený černým koženým interiérem se sportovními předními sedadly, slip diferenciál v oblasti přenosu a spoiler na zadním decklid.
První motory byly 1,6-litr karburátor a 1,8-litr a 2,0 litr vstřikování, a 2,0-litr diesel následoval od roku 1992. Verze 1,8-litru nebyla nikdy dodávána do Evropy. Karosérie byly čtyř-a pěti-dveřové sedany a pěti-dveřové kombi. 2,0-litrový benzinový motor byl v roce 1992 upraven, který měl zprvu název eZX, (později přejmenován na EGT) o výkonu 150 hp v standardním 2,0-litr motoru a maximální rychlost je kolem 219 km / h. Některé pěti-dveřové UK Primeras bylo vyvezeny zpět do Japonska, Ruska a Irska. Ve Spojených státech, japonsky-postavená verze Primera byla rebadged jako Infiniti G20, Tato verze byla prodávána i na kanadském trhu.
Motor G20 SR20DE 2,0 litr (1998 ccm) 4-válec byl také použit v americko-spec Nissan Sentra / Nissan 200SX SE-R, Nissan NX2000, a v mnoho US Nissan vozidlech. Konkrétní verze používané v G20 s výkonem 140 koní v USA v první a s výkonem 145 koní v '00 edici. Tyto motory byly také poměrně vysoce otáčkové 7500 ot. / v letech 1991 až 1996, a 6950 ot. / min pro vydání v roce 1999 a 6750 ot. / v roce 2000. Vzhledem k flexibilitě motoru SR20DE, spolehlivosti, spotřeby paliva a vysokému výkonu-manipulačních schopností, stejně jako k nízké ceně buy-in, poháněl i Sentras, 200SXs a G20s, které se staly populární a vyhlédávané na tuningové úpravy.
Jiný název | Primera,Infinity G20 |
---|---|
Rok výroby | 1991–1996 |
Výroba v: | Oppama, Japan |
Karoserie | 4-dvéřový sedan |
Pohon | Přední náprava |
Rozvor | 2550 mm |
Délka | 1993-94: 4440 mm 1991-92 a 1995-96: 4445 mm |
Šířka | 1695 mm |
Výška | 1993-94: 1390 mm 1991-92: 1395 mm 1995-96: 1360 mm |
Hmotnost | 1150 až 1278 kg |
1991-1993 G20