P11, P11-144
Druhá-generace G20 prošla několika změnami, včetně multi-spojení nosníku zadní zavěšení velmi podobný 1995-1999 v Nissan Maxima s pokračující používání nezávislé multi rozpěra přední zavěšení na P10 (obdoba 300ZX a Skyline GT -R). Přes averzi fandů k nosníku, několik publikací chválívali aktualizovaný G20 a to byl technicky dobrý způsob zamezení bočního pozastavení pohybu (což by ohrozilo manipulaci), přičemž stále nabízí kompatibilní jízdu. P11 má boční rukojeť postavou mezi 0,80 a 0,94 g plus 61/39 rozložení hmotnosti (61% vpředu/39% vzadu).
Všechny modely figurovalo na vyšší úrovni, než standardní vybavení P10, včetně automatického ovládání klimatu na všech sedadlech, 15 "16"l litá kola, vyšší-kvalitní dvojité-DIN Bose rádio / CD / kazetový přehrávač, keyless vstup, standardní napájecí moonroof, a později boční airbagy. Touring modely nadále funkci omezený-slip diferenciálu, ale také měli jedinečná litá kola a sportovní sedačky byly modernizovány a k dispozici v béžové kožené a sport plátno "(brané jako továrna-order option) kromě dříve nabízené-černá kůže. Ve Velké Británii a Evropě Primera byla prodává s 1,6 L a 2,0 L benzinovými motory a 2,0 L diesel, v liftback, sedan a kombi bodystyles. Zatímco kombi je nyní založena na Primera platformě, byl jí přidělen model kód WP11. V Japonsku Primera byla zpočátku nabízena se SR18DE a SR20DE motory, a zpočátku pouze jako sedan. Spojené království smontovaného liftback bylo k dispozici pouze s SR20DE motorem a automatickou převodovkou. Estate zahájil výrobu v září 1997. Vedle původní Primera, Nissan Primera Camino byl zahájen jako odznak-inženýrství model pro různé prodejce sítí. Japonských modelů také zavedla CVT automatickou převodovkou, v průběhu série P11, včetně šesti rychlostní tiptronic verzi v M6 vozu.
Nissan Primera pokračuje prodejem ve Spojených státech jako Infiniti G20, za použití stejných mřížek a zadní svítilny změny z Primera Camino. V roce 1998 Nissan v Novém Zélandě vydala limitovanou edici Primera SMX s asociace se Steve Millen (Stillen Sportovní díly). Funkce zahrnují křížové vrtané brzdy, pružiny Eibach a agresivnější těla kitu. K dispozici bylo celkem 24 v 4 barevných variant. To bylo proto, že do roku 1998 (v důsledku zrušení dovozních cel na automobily) Nissan v Novém Zélandě měl automobilové montážní linky, a to po krátké době mezi roky 1997 a 1998 Primera P11 byla montovaná tam.
Primera P11 SRi2
Primera vyhrál British Touring Car Championship výrobce a týmové tituly díky RML v roce 1998 a v roce 1999 zvítězil výrobce a tým tituly plus první a druhé místo v šampionátu s Laurent Aiello a David Leslie na kolo závodu-sponzorovaný tým. Bukanýr Matt Neal s podporou továrny ujal se nezávislých Cup v letech 1999 a 2000. Oslavlt dvě vítězství v roce 1998, Nissan UK vydala limitovanou edici 400 'GTSE' modely s 16 "litými koly AZEV, dvou-tónové 'flip 'ChromaFlair "Mystic" zelené barvy, v návaznosti na zvláštní téma na interiér, který byl vybaven plně koženými sedadly se zelenými pruhy, volant Momo a gearknob. Oslavy 1999 bylo omezené vydání' GTLE model s 16" Enkei litými koly, koženým interiérem plný stříbrnými doplňky, Momo gearknob a výběr barev plamene, červené, černé Kuro, starburst stříbrné, modré a severské.
Nissan Primera BTCC 1999
Nissan Primera P11-144 (1999-2002)Nissan Primera P11-144 začal na podzim 1999- modernější čelo s jasným stylem světlometů s projektorem jednotek namísto tradičního typu Fresnel čočky. Nissan také zavedl svůj "corporate identity" přední "létající křídlo" mřížka. Nové kódové označení pro tento model "P11-144". Spolu s vnějšími změnami, lepší specifikací úrovně, vstupní úroveň modelů jako je "S" s automatickou kontrolou klimatizace a boční airbagy . Dále byly použity Xenonové světlomety. Nový benzínový motor 1,8l QG18DE. Tento facelift nebyl obecně uplatňován mimo Evropu.
Nissan Primera STCC Edition
Bylo vyrobeno pouze 100 ks. Měl stejný motor jako Primera Sport, ale byla snížena o 25 mm (1,0 in) a měla větší křídlo.