Infiniti přepracoval a podstatně aktualizoval a vylepšil interiér, exteriér, podvozek a hnací ústrojí v obou G sedan a kupé 2007 a 2008 modelových roků. Čtvrtá generace G sedan byla zahájena v září 2006 pro modelový rok 2007 s vylepšeným 3,5 L motor VQ, VQ35HR a 5-rychlostní automatickou standardní převodovkou. Druhá generace G kupé je zahájena v roce 2007 pro modelový rok 2008 s mnohem větším a lepším motorem 3,7 L VQ37VHR s 5-rychlostní automatickou převodovkou. Pro rok 2009 a současnost je v kupé a sedanu jako standard nová 7-stupňová automatická převodovka.
G35 sedan
G35 sedan prošel zásadními změnami pro modelový rok 2007. Tato 2. generace přední-střední (FM) platforma podporující nové G je sdílená s části s novým M a má několik strukturální úprav kolem motoru a zadní podlahové plochy. Spolu s třikrát větším uplatňením laserového svařování a 16 procent více bodových svarů, než má stará verze, se pevnost karoserie zvedla o 40%. Sportovním balíčkem vybavené modely (mají automatickou i manuální převodovku) získali pevnější zadní tlumiče, větší brzdové třmeny vpředu a větší 13-palcové (330 mm) kotouče vpředu i vzadu (z 12.6/12.1-palců- vpředu / vzadu).Sport vybavená auta mají viskózní omezený prokluz zadního diferenciálu.
S touto 2. generací G35 byl úctyhodný VQ motor rovněž vylepšen z předchozího "DE" verze zavedením VQ35HR. Tento motor VQ je silnější 228 kW při 6800 ot. / min a 363 N m při 4800 ot. / min a úspornější než předchozí VQ35DE. "HR" znamená "Vysoká revoluce", nebo "Vysoká reakce". I když vrtání a zdvih zůstaly stejné více než 80% z vnitřní součásti byly posíleny nebo přebudovaný aby byl schopen zvládnout zvýšené RPM. Nový dual-path (dvojí čištění vzduchu, škrtící klapka, atd.), snižuje omezení o 18 procent v proudění v sání, a o 25 procent lepší proudění výfukových plynů. Elektricky ovládané variabilní časování ventilů je nové na výfukové vačce a rozšiřuje křivku točivého momentu. Nový blok motoru má stejné vrtání a zdvih, ale byla prodloužena ojnice a blok byl zvýšen o 8,4 mm s cílem snížit pístové zatížení. Tato změna, společně s použitím větších ložisek klikového hřídele vede k spolehlivosti motoru nad 7500 ot / min.
Modely (včetně 2009 - současnost G37):
-
G35/G37 - 3.5/3.7 L V6, 306 hp (228 kW) / 328 hp (245 kW)
-
G35/G37 Journey - 3.5/3.7 L V6, 306 hp (228 kW) / 328 hp (245 kW)
-
G35x/G37x AWD - 3.5/3.7 L V6, 306 hp (228 kW) / 328 hp (245 kW) 4WD
-
G35/G37 Sport 6MT - 3.5/3.7 L V6, 306 hp (228 kW) / 328 hp (245 kW)
G37 coupe
V roce 2007, kupé G učinil podobný redesign (který byl představen v roce 2007 v New Yorku na Mezinárodním autosalon a byl k dispozici pro prodej jako model 2008. Na rozdíl od sedanu, nicméně, to bylo vzhledem k 3.7 L 330 hp (250 kW), V6 VQ37VHR motoru a bylo přejmenováno na "G37". Pro modelový rok 2009, sedan G byl stejný motor a získal titul G37. G37 Coupe, stejně jako jeho předchůdce, G35 Coupe, je prodáván pouze jako G Coupe. V Japonsku G37 pod názvem Nissan Skyline má štítek (V36). G37 sedan byl představen pro evropu na autosalonu v Ženevě. Má stejný motor jako kupé G37, ale výkon motoru, byl snížen na 306 koní (228 kW) a 350 N m točivého momentu.
Infiniti G37 Sport Coupe
G37 sedan, G37X coupe, G37 convertible
V roce 2009 byl model G35 sedan nahrazen G37 sedan. Exteriér a interiér je stejný jako v roce 2008 řady G35 modelu, ale sportovní sedan je nyní lepší o rozšířenou verzi motoru Nissan VQ 3,7-litrový VQ37VHR "VVEL" V6, o výkonu 245 kW při 7000 ot. / min a 365 N m při 5200 ot / min (2008 G35 VQ35HR motor má 228 kW při 6800 ot. / min a 363 N m při 4800 ot. / min), který již byl zaveden v G37 kupé pro modelový rok 2008. Křivka točivého momentu se zlepšila v celém rozsahu otáček motoru prostřednictvím nových VVEL Nissan, což vede k ještě lepší reakci motoru při nízkých ot / min. To také znamená první použití VVEL Nissan (Nissan Variable Valve Event and Lift, systému na trhu v USA. G37 je s VQ37VHR motorem hodnoceno jako významné zlepšení oproti motoru VQ35HR, protože přidal potřebnou jemnost a hladší chod motoru, zvláště ve vysokých otáčkách, kde byl motor VQ35HR často kritizována pro vibrace a zněl hlasitě. Často kritizována byla příliš agresivní spojka a vibrace skrze řazení.
Infiniti také oznámila, Infiniti G37 Cabrio, G37 Sedan, G37x Coupe pro modelový rok 2009. V roce 2009 se všechny modely dodávají standardně s novou 7-stupňovou automatickou převodovkou, která již byla zavedena v roce 2008 FX35 a FX50. Stejně jako dříve je G sedan s volitelnou 6-ti stupňovou manuální převodovkou Sport 6MT model musí být specifikován. Base, Journey a X modely není možno objednat s ručním řazením, ale Sport Package zahrnující všechny sportovní možnosti 6MT modely (kromě manuálního trans) může být přidána do Journey a X modelů. 2009 sport package nyní také zahrnuje komplet nové sportovní brzdy, sportovní volant, a standardní nátěr Scratch Shield (self-healing povrch bezbarvý lak). G37 Sedan jsou k dispozici v G37, G37 Journey, G37S Sport 6MT a G37x AWD modely. Balíčky jsou.Premium Package, Sport Package, Nav Package, Tech Package.
G nový model sedan (V37?) by měl dorazit na konci roku 2010 jako model 2011.
2010 Infiniti G37 convertible--DC
Infiniti G37 Cabrio
Současná generace G disponuje standardně: duální čelní airbagy, přední a zadní boční okenní airbagy, boční airbagy a přední část trupu. IIHS Insurance Institute for Highway Safety's 2003-4 oceněno Infiniti G35 jako nejbezpečnější automobil ve střední-luxusní kategorii a druhý nejbezpečnější vůz celkově.