1990
Infiniti M30 (podvozek kód F31) je 2-dveřové kupé GT původem Q45 v roce 1990 jako nouzové řešení než budou vyrobeny ostatní modely. M30 byl v podstatě japonský Nissan Leopard postaven s levo-a pravostranným řízením rebadged jako Infiniti, luxusní a s jeho rysy. Ostatní hlavní změny byly na motoru, převodovce a zavěšení. M30 se prodávaly pouze ve Spojených státech.
Přehled
M30 má jediný motor Nissan's VG30E, 3.0 L DOHC V6, o výkonu 162 koní (121 kW) a 244 N m točivého momentu, má ho i řada předchozích modelů, jako je Nissan Maxima a 300ZX. Stejně jako 300ZX, i M30 má motor vpředu a pohon zadních kol. Převodovka RE4R01A, čtyř-rychlostní automatická s overdrive. Manuální převodovka není v nabídce.
Infiniti M30 Convertible
Infiniti M30 Coupe
M30 (kupé) má hmotnost1540 kg), ale pouze 162 koní (121 kW), které tvoří dostatečný poměr výkonu k hmotnosti. Není překvapením, že M30 convertible váží ještě víc, vzhledem k obrovskému množství výztuh, ale to je považováno za dobré, protože podvozek je znatelně tvrdší, než je na kupé. Kromě toho, sportovní automobily běžně přicházejí s manuální převodovkou a nemají možnost automatické. Místo toho, Infiniti ani dále nedávají kupujícím volbu, protože všechny M30s měli pouze čtyř-rychlostní automat. M30 byl vybaven Nissan Sonar Suspension II systém, který byl rovněž instalován v Maximě. Sonar modul byl připojen pod předním nárazníkem, a ten snímal povrch vozovky a dle výsledků upravil tuhost podvozku, která mohla být ovládána i manuálně řidičem a to mezi "Sport" a "Comfort". V roce 1991, M30 obdržel drobná vylepšení. M30 kabriolet byl jediný kabriolet řady Infiniti, do té doby než byl Infiniti G37 convertible zaveden v roce 2009. Střechy kabrioletu ASC (American Sunroof Corporation) byly plně automatizované a nepotřebuje náročnou údržbu na poměrně dlouho, mohly být v případě potřeby ovládány ručně.
M30 výroba trvala pouze 3 roky, které končí v roce 1992 v důsledku nízkého prodeje. M30 byl nahrazen Infiniti J30, mid-size 4-dveřový sedan. J30 ( podvozek kód Y32), byl nazýván "Leopard J. Ferie" v Japonsku a ještě jen Nissan Leopard.
M30 byly hodnocené v top-5 nejbezpečnější automobil 90. let.
Jiný nízev |
Nissan Leopard |
---|---|
Výroba | 1990–1992 |
Místo | Oppama, Japan |
Nástupce | Infiniti G37 Cabrio |
Třída | mid-size car |
Karoserie |
2-dvéřový convertible 2-dvéřový coupe |
Pohon | FR |
Motor | 3.0 L VG30E V6 |
Převodovka | 4-rychlostní RE4R01A automatická |