Spec-R Variant V Spec-R se liší od předchozích modelů Silvia vyznačující se 6-rychlostní manuální převodovkou. V Spec-R i rozsáhlé změně podvozku a zavěšení, zesílení přes použití větších Anti-ochranných rámů. S15 je vybavena stejnými 4-pístkovými předními brzdy, které byly i v S14. Jednou z největších změn v modelu S15 Silvia bylo vytvoření šroubovicového omezeného prokluzu diferenciálu.
Spec-S Variant V-Spec S je vybavený pouze 5-rychlostní manuální převodovkou (navíc 4-rychlostní automatické řazení v Spec-S a Spec-R). 2-pístové přední brzdy a o něco málo menší brzdy. V Spec-S rovněž figurovalo jen na omezený prokluz viskózního diferenciálu, stejnou jednotkulze nalézt v S14. S15 byl později rozšířen o různé luxusní a možnosti upgradu balíčků pro oba Spec-S a Spec-R. Autech, speciální automobil developera, také několik naladěných verzí pro S15, jeden s tělem a čalouněním interiéru modelováno po Ferrari 456, se nazývá styl-A, který je k dispozici v obou Spec-S a Spec-R založen TRIMs a druhá naladěné verze byla vybavena na Spec-S výkonem motoru zvýšen na 200 koní (150 kW) s díky zvýšené komprese, agresivnější camshafts, a volnými sacími a výfukovými trakty, spolu s ECU naladění a upgrady podvozku a zavěšení. Tato verze byla také 6-rychlosní.Došlo také k variantě kabriolet Silvia, tzv. Varietta, vyznačující se skládací pevnou střechou. V Varietta byl postaven Autech a byla založena na Spec-S model, s přirozeným sáním stejným motorem, s možností výběru ze 4-rychlostní automatickou převodovkou nebo 5-rychlostní manuální převodovkou. Silvia skončila v srpnu 2002 snaze Nissanu snížit své nesčetné množství platforem. S15 Silvia byl také poslední vůz s Silvia odznakem. Nissan je jediný na celém světě sportovní vůz platforma je nyní FM platforma, která je základem současné Fairlady Z (na 370Z v Severní Americe), stejně jako 2001-současnost Nissan Skyline (v Infiniti G35/37 v Severní Americe). V Japonsku, S15 generace z Silvia je hovorově známý jako "Strawberry". Tento termín je běžný, protože většině automobilů nadšenci v Japonsku se vztahují k automobilu jeho podvozku jméno. V japonštině, čísla jedna a pět (od názvu S15), jsou "Ichi" a "go". Slovo "ichigo" je rovněž japonský výraz pro Strawberry.