Nissan R85
V roce 1986 Nissan (NISMO) byly zapsány dvě auta v Le Mans. Vůz č. 23 dojel do cíle na šestnáctém místě.
Nissan 90CP
Nissan R90CK
Pět R90 na zúčastnilo v roce 1990 v Le Mans s různými týmy. I když dost konkurenceschopné, v počátku závodu, pouze jeden dojel na 17. místě.
Nissan Skyline Nismo GT-R LM
Tento tým jel NISMO Skyline 'NISMO GT-R LM' závod automobilů v letech 1995 a 1996. Motor RB26DETT in-line 6cylinder. 5. celkově ve třídě v roce 1996 a 10. v roce 1996.
Nissan R390GT
Nissan R390 GT1 byl závodní vůz postavený na 24 hodin Le Mans v roce 1997 a 1998. Byl postaven na závod v rámci grand karavan. Pravidla vyžadovali homologaci silniční verze. Nissan R390GT se přesto nikdy nedostal do sériové výroby..
NISMO pokračoval s R390 v roce 1998 a dojel na 3. místě s automobilem na fotografii. Ostatní tři vozy na 5., 6. a 10 místě.. Významné změny byly omezeny.
Nissan R391
Se změnou pravidel, Nissan vstoupil do otevřeného kokpitu R391 v Le Mans. Automobil, který byl vyvinut G-Force v Británii, která je nyní součástí Panoz. Oba vozy se nepodařilo dokončit, což signalizoval konec účasti Nissanu v Le Mans, kromě určité omezené podpoře Rollcentre Racing v roce 2005. Motor nebyl konkurenceschopný.