Motory série L jsou řadové 4 a 6ti válcové motory o obsahu od 1,3l do 2,8l. Byly vyráběny v letech 1967 až 1986. Tento motor je např. v Datsun 240Z, Datsun 510 a v prvních Nissan Maxima. Měli 2-ventily na válec SOHC, litinový blok a hliníkovou hlavu.
4 válcové motory ''L''
L13 motor se poprvé objevil v roce 1968. Nebyl k dispozici ve Spojených státech.
Použití:
- Nissan Bluebird - 55kW
L14 byla použita v modelech pro trhy v Jižní Americe, Evropě a Afriky. Nebyl na trhu v USA.
Použití:
- Nissan/Datsun Bluebird (510 série)
- Datsun Stanza/Violet (A10)sedan ( v UK)
L16 motor o obsahu 1595cc. Vyráběný v letech 1967 až 1973. Výkon 72 - 69 kW.
Použití:
- Datsun 510 sedan
- Nissan 160B sedan
- Datsun 521 pick-up (1970 - 1972)
- Datsun 620 pick-up (1972 - 1974)
- Datsun Stanza (A10) (v Austrálii a UK) (1973-1981)
L16S byl vybaven elektronicky řízeným karburátorem.
- 910 Nissan Bluerbid
L16T byl v podstatě stejný jako L16, ale měl dvojité SU karburátory, ploché dna pístů (stejné jako byly používané v 240Z) a trochu jinou hlavu. Výkon 81 kW.
Použití:
- Datsun 510 (známý pod názvem Datsun 1600SSS)
L16P je verze LPG v L16.
Použití:
- Datsun 510
- Datsun 710
L18 motor o obsahu 1770cc. Vyráběný od roku 1972 až 1976. Výkon 78 kW.
Použití:
- Datsun 1600 SSS
- Datsun 610
- Datsun 180B
- Datsun 620 truck (1975)
- Datsun 710
- Datsun 720
- Datsun 810
- Nissan Silvia SOHC (vstřikování Bosch od 1979 - 1981)
L18S
Použití:
- 910 Nissan Bluebird
L18T byl v podstatě stejný jako L18, ale měl dvojité SU karburátory, vyšší zdvih vačky, o 2 mm větší sací a o 1 mm větší výfukové ventily. Výkon 82 kW.
Použití:
- 610 Bluebird 180B SSS
- 910-U Bluebird 1.8GL "Hardtop" kupé (v UK)
- Bluebird SSS Hardtop Coupe (podvozek 910)
L18P je verze LPG v motoru L18.
Použití:
- Datsun Bluebird 810
- Datsun Bluebird 710
L20B o obsahu 1952cc byl vyráběn od roku 1975 až 1985. Výkon 75 kW, točivý moment 152 N m. V roce 1981 je instalován do 200 SX. První motory byly karburační ale v roce 1977 byly nahrazeny vstřikováním paliva, kromě trhu v USA. Karburátory byly používány do roku 1980, kdy byl L20B nahrazen motorem Nissan sérií Z. Motory se vstřikováním paliva se v USA staly dostupnými v roce 1985. Standartně byly zavedeny v roce 1986.
Použití:
- Datsun 610
- Datsun 710
- Datsun 200B
- Datsun 620 (1976-1979)
- Nissan 200SX
- Datsun 510
- Datsun 720 (1980)
- Datsun Bluebird 910
- Nissan Skyline BJR30
- Nissan Leopard (F30)
L22 byl určen na trh USA.
LZ je motor, který byl postaven čistě pro soutěžní použití. Obsah motoru je od 1400cc (LZ14) na 2 liter (LZ20). Našli si cestu do mnoha kategorií od Formula Pacific, Skupina 4, 5 a C auta. . LZ20 je L20B s "T05B" turbodmychadlem a elektronickým vstřikováním paliva a byl vyladěn na 420 kW při 7600 ot. / min a 539 N m při 6400 ot. / min, nebo 370 kW při 8000 ot / min v '83 Nissan Silvia S12 pro Skupinu 5 závodních aut. LZ14 motor pro Formula Pacific má výkon 151 kW při 10.200 ot / min a pro kvalifikaci se používají motory LZ14 se 180 kW při 11000 ot / min . Motor LZ je standardní řada L bloku se speciální hlavou válců DOHC, který byl k dispozici ke koupi od Nissanu. Motor LZ dominuje v soutěžích v téměř všech závodních akcí po celém světě.
LD20/LD20T je dieselový 4-válec L-řady, . LD motor bývá zaměňován s motorem Nissan SD, ale ten je úplně jiný.
Použití:
- Caravab (E23 a E24)
- Bluebird (910)
- Vanette(C120 a C22)
- Largo (C120 a GC22)
6 válcové motory ''L''
L20A je řadový 2,0l o výkonu 86 kW. Vrtání 83 mm a zdvih 66 mm.
Použití:
- HLC210 (Datsun 200L, 75-77)
- G610 Nissan Bluebird 2000 GT a GTX
- 230/330 Series Cedrics
- HIJC31 (Nissan Laurel, 81-85)
L20E SOHC s 12 ventily o výkonu 97 kW.
Použití:
- G810 Nissan Bluebird 2000 G6
- Nissan Skyline 2000 GT a HR30
L20ET LT Nissan Motory jsou přeplňované motory vyvinuté Nissan Motor Company. . Je to 12 ventil, 6 válec se vstřikováním paliva o výkonu 107 kW.
Použití:
- Nissan Skyline
- Nissan Leopard
- Nissan Gloria
- Nissan Laurel
- Fairlady Z
L20P je verze LPG motoru L20.
Použití:
- Nissan Cedric (330, 430 and Y30)
- Nissan Gloria (330, 430 and Y30) .
L24 motor o obsahu 2393 ccm vyráběných v letech 1970 až 1980. Výkon 104 kW a verze s dvojitými SU karburátory má 112 kW. Vrtání 83.0 mm a zdvih 73.7 mm.
Použití:
- Nissan 240Z
- Nissan Cedric
- Nissan Skyline
L24E motor s elektronickým vstřikováním paliva vyráběný v letech 1977 až 1986. Výkon 103 kW a točivý moment 180 Nm.
Použití:
- Datsun 810
- Nissan Maxima
- Nissan Laurel (C32)
- Nissan Skyline ..
L26 motor s obsahem 2565 ccm. Byl vyráběn v letech 1974 až 1978. Výkon 121 kW.
Použití:
- Datsun 260Z
- Datsun 230 Series
- Datsun 330 Series
- Nissan Laurel
L28 motor s obsahem 2753 ccm a 12 ventily.
Použití:
- Datsun 280Z
- Nissan Cedric 330
- Nissan Gloria 330
- Nissan Laurel C130 and C230
- Nissan Civilian W40 and W41
- Nissan Patrol 160.
L28E vyráběný v letech z 1975-1984. V letech 1981 až 1983, obdržel L28E dna pístů ploché a tím se zvýšil kompresní poměr z 8.3:1 na 8.8:1, a výkon ze 101 kW (1975-1980) na 108 kW) (1981-1983).
Použití:
- Dome Zero
- Datsun 280Z 127 kW
- Nissan 280ZX 127 kW
- Nissan Patrol
- Nissan Leopard ..
L28ET vyráběný v letech 1980 do června 1983 pro 280ZX Turbo. První verze měla mechanicky nastavitelné ventily a od září 1982 bylo použito hydraulické vymezování. L28ET má výkon 134 kW při 5600 ot / min a 275 N m při 2800 ot. / min.
L28ET používá turbo TB03 firmy AiResearch Garrett bez použití intercooleru. Ostatní mírné změny v turbo modelu: komprese snížena na 7.4:1, vyšší-objem olejového čerpadla, nový systém řízení motoru Nissan's Electronic Concentrated Control System (ECCS).
Použití:
- Nissan 280ZX Turbo.
LD28 je diesel-verze motoru L28. Obsah 2792cc, výkon 66.9 kW při 4600 RPM, 170 N·m při 2400 RPM.
Použití:
- Nissan Gloria 430 and Y30
- Nissan Cedric 430 and Y30
- Nissan Laurel C31 and C32
- Nissan Skyline C210 and R30
- Datsun 810 G910
- Datsun Maxima G910
LD28T motor turbo verze má úzkou spojitost s motorem RD28T.
Použití:
- Nissan Patrol (Y60 & Y61 Safari exportní verze)