Gloria 230,330,430
GLORIA 230
Počínaje touto generací v únoru 1971, Cedric a Gloria jsou v podstatě stejné aua. Ozdoba masky symbolizující automobilku byla stylizovaná verze japonské Crane. Primárními rozdíly jsou kapota, chladič, zadní světla a kryty kol. 4 válcový motor je řada H20 OHV, 6 válcový motor s dvojitým karburátorem L20 značky SU (Skinners Union). H20P je motor s pohonem na LPG, a SD20 OHV je dieselový motor. SD20 byl poprvé nabídnut v Glorii. V říjnu 1971 byl 2.5 L L26 6válcový motor přidán do seznamu možné volby. Když v srpnu 1972 byla nabídka rozšířena o 2-dveřové kupé s pevnou střechou a 4-dveřový hardtop, stala se konkurentem pro kupé Toyota Crown.
Gloria 230
Jiný název | Nissan Cedric |
---|---|
Výroba | 1971-1975 |
Karoserie | 2-dveřový hardtop coupe 4-dveřovýr hardtop/sedan/wagon |
Pohon | FR |
Motor | 2.6 L L26 řadový-6 2.0 L GB30 řadový-4 2.0L SD20 řadový-4 diesel |
Převodovka | 4 a 5 rychlostní manualní 3 rychlostní automatická |
GLORIA 330
Tato generace Gloria byla kompletně sdílená s Cedric, je to v podstatě stejné auto, kromě změny vzhledu. Halogenové světlomety jsou Gloria, je vyráběna s 2-dveřovou a 4-dveřovou hardtop karosérií a navíc i 4-dveřový sedan. Dvojité karburátory nejsou z L20 4válcového motoru použity vzhledem k emisním předpisům. 2,8 L motor je nahrazen 2,6 L a 4-dveřový sedan taxi používá palivo LPG. V říjnu 1975 je zaveden 2000GL-E a 2000SGL-E, s "E" označení znamená vstřikování paliva. V červnu 1976 jsou provedeny kosmetické změny. V červnu 1977 byl zaveden 2800 E Brougham. SD22 2,2 L diesel motor je v základní verzi sedanu a kombi, který byl poprvé na Glorii. V listopadu 1978 jsou provedeny další emisní úpravy a je zavedeno používání radiálních pneumatik.
Gloria 330
Jiný název |
Nissan Cedric |
---|---|
Výroba | 1975-1979 |
Karoserie |
2-dveřový hardtop coupe 4-door hardtop/sedan/wagon/van |
Pohon | FR |
Motor | 2.8 L L26 řadový-6 2.0 L L20 řadový-6 2.0 L H20 řadový-4 |
Převodovka | 3 rychlostní automatická 4 a 5 rychlostní manualní |
GLORIA 430
V červnu 1979 je Nissan Gloria kompletně přepracovaná s pomocí Pininfarina na více jednodušší a přímočarý vzhled než předchozí generace, a je vyměněn jeden pár halogenových světlometů za dvoupárové, z cílem dosáhnout více amerického vzhledu podobnému Buick Century. Počítačem řízené vstřikování paliva bylo dodáváno do dalších nabízených motorů. L20ET byl první motor s turbem,který vyrobila japonská automobilka. 2-dveřové kupé s pevnou střechou bylo zrušeno a nahrazeno luxusním sportovním kupé Nissan Leopard. Modely byly rozšířeny o Brougham, Extra SGL, SGL, GL a Jack Nicklaus edice, která byla velmi podobná Brougham, který měl turbo. Ostatní modely byly Turbo S, S Custom, Custom Deluxe, Deluxe, Custom a Standard. Dieselový motor SD22 byla nabízen v roce 1979 v sedanu GL a DX. Standard sedan a Van byly zrušeny v dubnu 1981. V prosinci 1979 byl zaveden první turbo L20ET, s 5 stupňovou manuální převodovkou. V únoru 1980 se začal LD28 6-válec nabízet s 5 stupňovou manuální převodovkou s řazením na podlaze. Později v dubnu téhož roku se objevil s Turbo Brougham s 4 rychlostní automatickou převodovkou s řazením na podlaze.
Jiný název | Nissan Cedric | |
---|---|---|
Výroba | 1979-1983 | |
Karoserie | 4-dvéřový hardtop/sedan/wagon/van | |
Pohon | FR | |
Motor | 2.8 L L28E řadový-6 2.0 L L20ET řadový-6 turbo 2.0 L L20E řadový-6 2.0 L L20S řadový-6 2.8 L LD28 řadový-6 diesel 2.0 L L20P řadový-4 2.0 L Z20P řadový-4 LPG 2.2 L SD22 řadový-4 diesel 2.0 L SD20 řadový-4 diesel |
|
Převodovka | 4 a 3 rychlostní automatická 5 a 4 rychlostní manualní |