Prince Skyline S5O,S54,S57
S50 or BLSID
V roce 1961 Fuji Precision Industries změnila svůj název na Prince z roku 1954 po sloučení, a série S50 byla zahájena, která stejně jako jeho předchůdce, přišla v sedanu a kombi bodystyles. Jednalo se o druhou generaci vozu, a stal se jedním z více žádaných aut v Japonsku. Ten byl poháněn motorem G-1, 70 hp (52 kW) verzi starého GA-4. 1862 cc motor byl také k dispozici, poskytuje 91 koní (68 kW). V roce 1962 byl tento model předělan jako série S21S. S50 byl dále rozvíjen s novým stylem 1963, a byl prodáván na některých trzích s označením A150. V roce 1966 se Nissan a Princ sloučily a S50 se také objevila jako Nissan Skyline. Tento model trval až do roku 1967.
Jiný název |
Prince Skyline |
---|---|
Výroba | 1963-1968 |
Karoserie |
4-dvéřový sedan sedan |
Pohon |
FR |
Motor | 1.5 L G-1 2.0 L G-7 (2000GT) 1.5 L G15 (S57) |
Převodovka | 5-rychlostní manualní |
Sovisející | Prince Skyway Prince Miler |
S54
Prince vytvořil závodní Skyline GT v květnu 1964. Byl založen na S54 a použít větší 6-válcový G-7 motor z S40 Gloria. Když vstoupil do 2. Grand Prix Japonska doufali, že vyhraje GT-II třídy. Závod proti Porsche 904, se Skyline podařilo dojet na 2. až 6. místě. Převážně díky úspěchu na závodě, Prince 2000GT (jiný název:GT-A, GT-B, S54A a S54B), byl dodán na japonský trh. Byly vyrobeny dvě verze: * S54A - 1988cc G-7 jeden-karburátor, 105 hp ( 78 kW) * S54B - 1988 cc G-7 trojitý-karburátor, 125 hp (94 kW), model B představoval tři Weber 40DCOE-18 karburátory, omezený prokluz diferenciálu, 5-stupňová manuální převodovka, a výkonné brzdy. Model B používají přední kotoučové brzdy s dvojitým písty.