CSP311
7. 6. 2009
Nissan Silvia CSP311 měl svůj debut na veřejnosti Tokyo Motor Show v září 1964. Úvodní model byl ručně-postavený kupé založený na Fairlady kabriolet, stylizované se vstupem hrabě Albrecht Goertz. Výroba byla ukončena v roce 1968 po pouhých 554 vyrobených kusů, každý s unikátní ručně-vyrobenými panely karoserie. Většina z auta zůstala v Japonsku, avšak 49 vozů bylo vyvezeno do Austrálie a dalších 10 jiných zemí. Pro nízké výrobní čísla a zdlouhavý způsob výroby se každý vůz stal jedinečným a cenným, a to se odráží v automobilu v kupní ceně ve výši téměř dvojnásobku toho, co další model v řadě stál v dané době. Poté, co ukončil výrobu v roce 1968, název Silvia nebude milosti jiném Nissan do roku 1974. Tento motor byl vybaven dvojitým karburátorem SU.
|
||||||||||||
| Rozměry,hmotnost | ||||||||||||
|
||||||||||||
| Pohon,nápravy | ||||||||||||
|
||||||||||||
| Model,motor | ||||||||||||
|

.jpg)
.jpg)
.jpg)

| Nissan Silvia (CSP311) | |
| Rok |
1965-1968 |
|---|---|
| Umístění | |
| Motor |
1.6 L G16 |
| Převodovka |
4-speed manual |
| Rozvor |
2,280 mm (90 in) |
| Délka |
3,985 mm (156.9 in) |
| Šířka |
1,510 mm (59 in) |
| Výška |
1,275 mm (50.2 in) |
| Pohotovostní hmotnost |
980 kg (2,200 lb) |


CSP311
