Prince G Motory
Princ G-serie motory byly firemní jen řadové 4 a 6 válcové, jejiž výrobu zahájili v roce 1955. Byly s rozvodem OHV a OHC. Řada G byla použita v Skyline, Laurel a Gloria od roku 1950 do začátku roku 1970. Všimněte si, že před svým spojením s Princem, má Nissan také řadu G motorů. Jsou to nesouvisející motory.
Ř a d o v é 4 v á l c e
GA3O
1484cc průměr x zdvih: 75,0 mm x 84,0 mm * Maximální výkon (brutto) 60PS při 4400rpm * Maximální točivý moment (brutto) 10.75 kg-m při 3200RPM * 1955-1957 Prince Skyline ALSIS-1 * 1957-1961 Prince Skyline ALSI-2
GA4
1484cc průměr x zdvih: 75,0 mm x 84,0 mm * Maximální výkon (brutto) 70PS při 4800RPM * Maximální točivý moment (brutto) 11.75 kg-m při 3600RPM . V roce 1959 vylepšení oproti GA30 * Mechanicky podobný s motorem používaným v Subaru 1500.
Poznámka⇒⇒ První vozidlo postavené automobilovou divizí společnosti Fuji Heavy Industries byla nazývána Subaru 1500 - code-název P1. 1.5 litrový čtyřválcový OHV motor s kódovým označením "FG4A" pocházel od společnosti Peugeot z Peugeot 202, a vyrobený Fuji Precision Technology, později známý jako Prince Motor Company.
GB30
1862cc průměr x zdvih: 84,0 mm x 84,0 mm * Maximální výkon (brutto) 94PS při 4800RPM * Maximální točivý moment (brutto) 15.6 kg-m při 3600RPM * 1958 Prince Skyline Deluxe ALSID * 1961 Prince Skyline Sportovní BLRA-3 * 1959-1962 Prince Gloria BLSIP-2
GB-4
1862cc vnitřní průměr x zdvih: 84,0 mm x 84,0 mm * Maximální výkon (brutto) 91PS při 4800RPM * Maximální točivý moment (brutto) 15.0 kg-m při 3600RPM. Použití: V roce 1961 ve Skyline 1900 Deluxe (BLSID-3), a v Skyline "Super Shark" (BLRA-3 a R21B), a byl také použit v roce 1957 ve Skyway van dodávka.
G-1
Princ G-1 byla lepší GA4. Toto uspořádání bylo, zdvih menší než vrtání válců, -na podobné návrhy má Nissan licenci od Austin Motor Company, i když je to pravděpodobně náhoda. Tento motor byl i OHV a výkon byl podobný jako Nissan G na 54,4 kW a točivý moment 118 N m. Použití: * 1961-1967 Prince Skyline S50 * Prince Miler Light T - 430/T440 * Prince Homer T64
G-2
G-2 je 1.9litrový motor-1862 cc. Verzi používá Prince. Vrtání a zdvih 84 mm, výkon 72 kW a max.točivý moment · 154 N m s 2 karburátory. Byla to vylepšená verze GB-4, a byla zavedena v roce 1962 a byla používána v "Super Skyline" S21D.: Použití: 1961-1966 Prince Gloria S40-E * Prince Super Miler T-431/T-442 * Prince Clipper T631 * 1962 Prince Skyway V51A-I
G-15
SOHC G-15 je 1.5litrový -1483 cc motor vyrobený v roce 1967 pro Skyline. Vrtání je 80 mm a zdvih 70.2 mm. S 2 karburátory má motor výkon 70 kW a max.točivý moment 130 N m. Nissan G15 motor nemá spojitost s tímto motorem Prince; verze motoru Nissan je OHV a má mírně menší výkon. Použití: * 1967 Prince Skyline C10
G-16
1593cc vrtání x zdvih: 85,0 mm x 70,2 mm * maximální výkon (brutto) 100PS při 6000rpm * Maximální točivý moment (brutto) 13,8 kg-m př 4000rpm. Zvýšením vrtání motoru G-15 se zvýšil obsah na 1,6litru. Použití: Skyline (C110). Velké mechanické změny v roce 1975 a byl nahrazen motorem Nissan L16.
G-18
5-ložiskové uložení, short-stroke, V-typ ventilové uspořádání, multi-ball-typ spalovací komora, G-18 je 1.8litru - 1815 cc. Vrtání 85 mm a zdvih 80 mm, což je nazýváno oversquare/vrtání je větší než zdvih/. SOHC jako G-15 s výkonem 105 hp (78 kW) a max.točivým momentem 147 N m. Tento motor byl nahrazen v roce 1975 v důsledku zpřísnění emisních předpisů a nahrazuje jej motor L18. Použití: * Prince Skyline C10 * Nissan Laurel C30, C130.
G-20
1990cc průměr x zdvih: 89,0 mm x 80,0 mm
S jedním karburátorem * kompresní poměr 8,3 * maximální výkon (brutto) 110PS při 5600RPM * Maximální točivý moment (brutto) 16.5 kg-m při 3200RPM
SU Twin karburátor normální benzín * kompresní poměr 8,3 * maximální výkon (brutto) 120PS při 5800RPM * Maximální točivý moment (brutto) 17.0 kg-m při 3600RPM
SU Twin karburátor vysokooktanový benzín * kompresní poměr 9,7 * maximální výkon (brutto) 125PS při 5800RPM * Maximální točivý moment (brutto) 17,5 kg-m při 3600RPM
Tento motor byl používán pouze v C30 a C130 Laurel a byl ukončen v roce 1975 v důsledku zpřísnění emisních předpisů a nahrazuje jej motor L26.
Ř a d o v ý 6 v á l e c
G-7
G-7 je řadový-6 verze 2 L 1988 cc. Je to motor z modelu GT-Prince Skylines. Vrtání a zdvih je 75 mm. Standartní verze: kompresní poměr je 8.8:1 a výkon 79 kW a 157 N m, zatímco 1965 Skyline GT-B: kompresní poměr 9.3:1 a výkon 95 kW a 166,8 N m.
Použití: * 1961 Prince Gloria S41 * 1965-1968 Prince Skyline GT-S54AE * 1965-1968 Prince Skyline GT-B S54BE (3x2 barel) * 1967 Prince Gloria PA30 * 1967 Nissan Skyline GT GC10
G7B-R
1988cc vnitřní průměr x zdvih: 75,0 mm x 75,0 mm. Vylepšení G7 pomocí cross-flow hlavou válců a byl upraven na závodní použití během 1965 - 1966 v S54 Skyline GT používaných pro závody. Není komerčně dostupný.
GR-8
1996cc vrtání x zdvih: 82,0 mm x 63,0 mm. Závodní motor používaný v Prince R380, založený na G7 motoru. Používá 4 ventily na válec a DOHC, s 3 karburátory Weber 40DCOE model-18, s výkonem 200HP.
G-11
G-11 je další řadový-6 OHC verze, s 2.5 L 2494 cc. Vrtání bylo až 84 mm jako v G-2 4-válcovém motoru, a zdvih 75 mm jako v G-7. Výstupní výkon s 4 karburátory byl 100 kW s 195 N m točivého momentu. Použití: * 1961-1964 Prince Gloria S41 * 1964-1966 Prince Gloria S44